| Voor onze klanten in Ukkel zijn we op zoek naar een medewerker op de afdeling kredietinvordering en geschillen. Samen met je collega’s sta je in voor het innen van onbetaalde rekeningen en facturen. U kunt geld verdienen en goede klantrelaties onderhouden. 
Je beheert onbetaalde facturen, rekeningen en schulden om zoveel mogelijk te recupererenU kunt de openstaande inventarislijst nauwkeurig opslaan en indien nodig herinneringen naar klanten sturenU houdt alle openstaande dossiers bij en belt indien nodig de deurwaarder of advocaatU kunt voor klanten volledige documenten opstellen en alle beschikbare informatie verstrekken (facturen, herinneringen, brieven, rapporten, enz.).U kunt per abuis een factuur uitreiken die door de boekhoudafdeling is verbeterdJe werkt meestal samen met andere afdelingen, zoals management, klantenservice, verkoop, …U kunt uw klanten helpen bij het oplossen van moeilijke situaties (schuldbemiddeling, collectieve schuld, etc.)U stuurt indien nodig kopieën van facturen, creditnota’s, werkbonnen, enz Aanbod
Een fulltime functie met tijdelijke vaste optiesEen weekschema van 39u10 kan u 7 extra vakantiedagen per jaar besparenGoed salaris, interessante secundaire arbeidsvoorwaardenVerandering en bevredigende positie in een goed functionerend teamEnkele maanden gedegen opleiding zullen je tot een professionele expert maken Jouw profiel
U spreekt en schrijft goed Nederlands en kent FransErvaring in soortgelijke functies is zeker een pluspunt, maar als je interesse hebt en alles wilt leren, kun je ook van de gelegenheid gebruik makenEen klantgerichte werkervaring wordt sterk aanbevolen: Moeilijke gesprekken met klanten met een betalingsachterstandJe bent klantgericht, vriendelijk, professioneel en onoverwinnelijkNatuurlijk werk je graag met cijfers en beschik je over analytisch vermogenU zoekt oplossingen voor uw klanten en een win-win situatie voor beide partijenJe bent erg stressbestendig en blijft altijd kalm. U zult nooit persoonlijk klantgesprekken voeren en u zult uzelf ook niet ontmoedigenBen je een teamspeler: je werkt nauw samen met collega’s en neemt het indien nodig overJe bent een vroege vogel: van 07.00 uur tot 07.30 uur geen probleem voor jou Toezicht houden op en coördineren van managementcontrole en interne audit (financiële risicobeoordeling, bevestiging van fiscale opties, enz.), Toezicht houden op en coördineren van serviceactiviteiten, juridisch overleg over geschillen en financiële structuren, administratieve en financiële beheersprocedures, follow-up activiteitsindicatoren en rapporteren aan het management Melden, bevestigen en starten, Houd toezicht op het liquiditeitsbeheer, geef aanbevelingen voor de toewijzing van financiële middelen aan senior managers, houd de evolutie van de financiële prestaties van de organisatie bij, bereid financiële plannen voor, bereid organisatorische budgetten voor en dien ze ter aanpassing in bij het management 1 cyclus hoger onderwijs (HO1C-voorheen korte termijn), niveau 3 algemeen secundair onderwijs (ASO3), professionele (focus) bachelor (PBA) 
 |